serifedonmez Kızlar hangi D vitaminini kullanıyorsunuz Devletin verdiğini verdim uykusuzluk yaptı ocean d vitaminini denedim o da parça parça uyuttu kullanmayı kestim 3 gündür uykuları uzadı gibi sanki sizce vitaminle alakası var mı bu durumun
Minigiimm_ serifedonmez bende devletin verdiğini kullanıyorum herşey yolunda sabah saatlernde vvermeyi deneyin ve düzenli verin
mommyyy609_ serifedonmez ocean 400 ıu sabah kahvaltıdan sonra verin akşama kaldığında uykusuzluk yapar
gamze1806 serifedonmez bebeğimm yoğun bakımda kaldı uzun süre orada acd marka olanı aldırdı lar, dün taburcu olduk, çıkarken 2 yaşina kadar bunu kullanın dediler. İçinde a ve C vitamini de var diye ilave.
Zynpgmt serifedonmez Bebeğiniz kaç aylık? D vitamini ölçümü yapıldı mı? Neden sordum çünkü mesela bizim D vitamini eksikliği yoktu ama bıngıldağı yavaş kapanıyor diye farklı marka verdi ocean kullanıyorduk iptal etti. Ya da işte başka bir şey olabilir. İlk seferinde doktordan tavsiye alıp sonra değiştirmek daha iyi olabilir. Son olarak sorunuza dönersek evet öğleye kalmadan verin diyorlar uykusuzluk yapıyormuş. 🌸
bsrakurt ocean kullanıyoruz sabah tok karnına erken saatlerde veriyorum Dr 2 yaşına kadar kullanması gerektiğini söyledi
alinmom Bnde saglik ocaginin verdigi d vitini kullaniyorum içerigi temiz degilmis diye duydum ocean almak istiyorum
mommyyy609_ alinmom evet değil eser miktarda alkol var içinde ocean temiz içerikli mutlaka değiştirin
serifedonmez Vitamini vermeyice Minigiimm_ düzenli kullandım ama gün inçinde uykusu yarım saat bile olmuyordu bırakınca 1 saate yakın uyumays başladı
prensprenses2 serifedonmez Pedia d kullanıyoruz memnunuz kızım sürekli huysuz oldugu icin huzursuzluklarıni hic d vitaminine baglamadım
Zynpgmt serifedonmez 4 aylıksa atak dönemine giriyor da olabilir. Siz yine damlayı sabah erkenden verin öyle deneyin bi de.
Zynpgmt Minigiimm_ Veriliyor ama bazen extrem durumlar oluyor. D vitamini düzenli aldığı halde düşük gelebiliyor demek ki marka ya da markanın kendi içinde kademesi değişmesi gerekiyor. Yazın ben ihtiyaç duymuyorum çünkü yeterince güneşe çıkıyoruz ama kışın veriyorum. Kendim de arada kullanıyorum kışları😅
Minigiimm_ Zynpgmt bi arkadaşım var bugun görüştük bebeği 2 aylık hiç kullanmamış bu zamana kadar benim ki 3 aylık ben doğdugundan beri kullanıyorum ondan danışmak istedim