agca698_ bizim de testlerde hiçbir alerji çıkmadı ama var. Doktorlar testte çıkan alerjinin kesin var olduğunu ama çıkmayanın kesin olmadığı gibi bir anlama gelmeyeceğini söylüyor. Ben kendim anlamıştım zaten belirtilerden doktor da olduğunu söyledi belirtilerden. Tamamen annenin gözlemine dayalı bence. Mukuslu kaka, yüzde egzama, hırıltılı solunum, alerjin maddeyi çok tüketince kusma, huzursuzluk. Bizim belirtilerimiz bunlardı.