Celalbebek geçmiş olsun cnm
Benim oglumda da çıkmıştı 25 günlükken
Sürekli ısrar kültürü yapılıyordu ve az miktarda üreme çıkıyordu.
Doktor poşetten olabilir dedi. ( tahlil poşetinden)
2 defa daha yaptık yine cıktı.
Sonra ile almam gerekiyor dedi.
Kabul etmedim. Çocuğumun canını yapkmalarına daha fazla katlanamıyordum.
Sünnet önerdi başka bir doktor.
Şükür sünnetten sonra hiç bir sıkıntımız kalmadı.🙏🙏🙏
Eğer erkekse deri fazlalığından olabilir sünnet öneririm.
Kız ise onunla ilgili bir bilgim yok.
Doktorlara danış derim. Tek doktorla kalma cnm