happypoy 1 hafta sonra bulasiciligi kalmiyor ama belki de sirayla olduysa cocuklar henuz hasta olan vardi sizinkine de bulastigina gore.veya baska heryerden de bulasmis olabilir…buna takilmayin.gecmis olsun ,sık sık poposunu yikayin cok cani yaniyorsa,ferahlar bu sekilde.benm cocuklarim da atlatti ama biz cok hafif gecirdik.hatta gorumcemin cocuklarla surekli temas halindelerdi(mecburen biraradaydi cocuklar) onlara da gecmedi mesela.yani iste bu hastalik bagisiklign zayif oldugu anı yakaliyr ve herkeste farkli geciyor.ilaci da yok.dedigm gibi yikayin,ins baska yerinde cikmaz atlatirsiniz bu sekilde 1 hafta kuruyup geccek