Merhaba 3,5 aylık bebeğim var. Gece 12 den sonra 3 te kalkıp 120-150 cc mama yiyor. Sonra 6.5-7 gbi uyanıyor. Neredeyse 9 a kadar bişey yemiyor meme ve biberon reddi yapıyor. Burnu tıkalı dır diye onu da açıyorum. Sizlerinde böyle olduğu oldu mu? Bu kadar ara verdiği için beslenmeye düzeni oturtamıyorum. Eskiden 3 saatte bir beslenirdi. Şimdi kilo alımı da yavaşladı.