bebegiminbesigicamdan linosunannesiiii ilk oglum 14 aylik yürüdü ama ikici simdiden ayaklandi 8 aylik yurumuyor 1 2 aya yurur gibi 😅
Bennureyla bebegiminbesigicamdan 8 aylık bebeğinizin yakında yürüyeceği sinyalini nerden aldınız. Deneyim olsun banada
nnuurrr linosunannesiiii bir düştü korktu yürümeye ama doğum gününden 1 hafta sonra bir cesaret geldi yürüdü. 😊
berrakhsmnlr linosunannesiiii ay süpermiş biz İstanbul’a taşındık ama ailemiz orda hala oraya hastanede takipliyiz gelip gidiyoruz sürekli
Bennureyla linosunannesiiii benim bebeğim yürümedi henüz (8 ay) ama annem bana sen 9.Ayda yürüdün dedi
bebegiminbesigicamdan Bennureyla tutunup kalkiyor devamli ayakta durmak istiyor bide kendine de guveniyor şaşkın tutunup kalktiktan sonra ellerini birakip adim atiyor ama yuruyemeyip dusuyor 😅