Merhaba güzel anneler🌸 kizim suan 24 günluk gobegi dustugunden beri 5 6 kez banyo yaptirdim yaptirdigim banyolarin hic birindede aglamadan sakince durdu. sudan çıktıktan sonra üstünü değiştirirken dahi sakince bekliyor normal midir? ilk cocugum biz anneler her durumda bir sey ariyoruz malesef ki cocukta aglasa bi dert aglamasa bi dert bebegi bu sekilde olan var mi acaba🩷☺️