9793selaam Kızlar çekilen dişim vardı köprümü yaptırsam diye düşünüyorum köprüyü devlet karşılıyormuş galiba implantta biraz para alıyor devlet hastanelerinde. Nasıl olur sizce çekilen dişin yerine köprü yaptırsam memnun musunuz?
haticemommm 9793selaam ben yeni yaptirdim devlette para koprude de aliniyor cüzi birsey suan kaba kaba geliyor alisma asamasindayim dis yoklugundan iyi
9793selaam haticemommm ne kadar verdin cnm.? Bide o boşluğa herhangi oyma işlemi gibi vida gibi bişi yapılmadan iki diş sivreltlip o boşluğa konuyor dimi yani implant gibi değil onu demek istiyorum .et ile oynama yapılmıyor sanırım dimi
haticemommm 9793selaam altta bosluk varsa ciğneme reaksiyonu olmadigindan ust dis uzuyor dr sorun isterseniz 3 dise 1250 verdim 2 yan disleri kucultup araya 3 dis daha ekleyerek ustune oturttu
9793selaam haticemommm o aradaki koptu olan diş çıkarilip takılacak şekilde olmuyor monteli oluyor mu peki
9793selaam haticemommm peki kullanışlı oluyor mu acaba bazisi implant daha diyor da bilemedim bnde ondan post açtım
haticemommm 9793selaam bi garip ve kaba oluyor ben de yeni taktirdim hala tam alisamadim ama hergun daha iyi geliyor