hilall89 canım benim bebeğimde öyleydi ben götürmüştüm yeni doğan bebeklerin burnunda bir kemik tam olgunlaşmadığı için 1 yaşa kadar sürebiliyormuş genelde 6 aya olur dedi doktor şuan 3 aylık hala ara ara oluyor geçiyor. Hırıltıya gelince çok sık aspiratörle çekme burun mukozasına zarar verirsin ve bu da burnundan ses gelmesine,astıma bronşite Yol açar serum fizyolojik bol bol sık ama aspiratörle her gün çok çekme,ama sadece burun tıkanıklığı değil göğüsten gele hırıltı ya da grip göstergesi olduğunu düşündüğün birşey varsa götür doktora tabiki sağlıkla büyüsün bebişlerimiz 🤲🏻😘