birceylul Kızım doğduğundan beri yüzünde bu şekilde yağ bezeleri var kendiliğinden geçer mi ne zaman geçer bilginiz var mı?
Yasem1n birceylul ne kadarlık bebeğiniz. Benim oğlumun da doğduğunda vardı ama 2 aylık olana kadar geçmişti ve şu an 2 yaşında hiç yağ bezesi yok. Doktor normal hemen geçer demişti zaten doğduğunda.
kumci birceylul kızımın da doğduğunda vardı sütümü sürmüştüm geçmişti belki kendiliğinden de geçen bir şeydir bilmiyorum
Cananne12 birceylul benimde gözümün oralar da vardı. Doktora sordum neden çıktı birden diye. Yüzü fazla nemlendirmek, ter vs ondan çıkar dedi. Küçük birşeyle almıştı benimkini 10 dk da. Bebeklerinkini nasıl alırlar bilmiyorum
gizematadeniz birceylul 2 ay 22 günlük oğlumda da var. Sanki daha buyuklerdi kuculduler ama gecmediler. Gececek bence bekliyorum ben de
EgemenAtam birceylul Benim oglumda da vardi kendiliginden dustu yanlis hatirlamiyorsam 3 aylikti dustugunde