Merhaba, bebeğim 1 aylık, ben her öğünde emzirip süt sağıp mama veriyorum ve çok yoruldum. En az 120 ml içiyor bazen 180 ml civarı içiyor toplam. ilk haftasında küvezdeydi. Orada 3 saatte bir 80 ml besliyorlardı en son 8. Gününde, ben de süt götürüyordum çıktığı kadar. Doktor kilo artışını beğendi fazla fazla almış ama mama ile alması iyi değil sütünle alırsa sorun yok dedi. Sütüm 60-120 ml arası geliyor ve bebeğim ekstra süt vermezsem krizlere giriyor emziği tükürüyor ek süt vermedikçe ağlıyor. Çok mu veriyorum, sürekli beslemekten ve sütümü yetirememekten çok yoruldum😕😕 3-4 gün mama vermemeye çalıştım mahfoldu uykusu stresi…