Merhaba kızlar. Nasıl anlatıcam gerçekten bilmiyorum psikolojim alt üst durumda yeni doğum yaptım 1 haftalık bebeğim var oğlum da 2 yaşında şu an doğumdan önce kollarını tikli gibi kaldırma hareketi başlattı kışlık kıyafetlere geçiş yaptığımızda uzun koldan raahtsız olduğu için yaptığını düşündük sonrasında da ellerini parmaklarını garip garip şekilllere sokmaya başladığını fark ettik sürekli oğlum yapma yapma demekten kalıcı olarak kaldı sanki anlamıyoruz bebeğe karşı hiç kötü hareketi yok hatta gidip öpüp seviyor sürekli ama hem bu el kol hareketleri hem de son zamanlardaki söz dinlememesi inatlaşması beni mahvetti ister istemez bağırmaya başladım vicdan azabı da çekiyorum bağırdıktan sonra
Hem lohusalık hem oğlumun bu durumları psikolojimi de bozdu. Annem içten içe ilgi çekmek için yapıyordur diyor ama ilgimizi hiç eksiltmedik üstüne normal oyun oynarken bile o hareketleri tekrarlıyor konuşması çok iyi güzel derdini anlatır cümleler kurar her lafımızı anlar sohbet bile eder bizimle
Psikolog randevusu da aldık ama öncesinde başına böyle bir olay gelen var mı sizden onu öğrenmek istedim 😢