Merhaba yeni anneler 🙂 yeni anneler diyorum çünkü ilk 2 ay göğüs ucu yarasından ne çektiğimi bi ben bilirim. Kullanılmamış kutusunda silverette gümüş göğüs kapaklarım var. Sertifikası herşeyi içinde. Ben çok memnun kaldım ama ben kendi kullandığımı hamilelikte sütüm erken akmaya başladığında almıştım. Bir adet de hediye edilmişti dün kızımın küçülmüşlerini ayırırken çekmecede buldum. Şu an sitesinde 315 tl. Ben 200 tl ye satabilirim almak isteyen olursa. Kargoyu da ben öderim 🙂