Merhaba oğlum 19 aylık el ayak hastalığı oldu maalesef bütün gece ağladı boğazında da çıkmış en çok o zorluyor daha önce bu hastalığı geçiren anneler tavsiye verebilir mi ilacı yok dedi doktor ama en azından boğazını nasıl rahatlatabilirim hiç bişey yiyemiyor