kelebekmom evet kilo vermek için boyum 1.60 o yüzden kilom fazla 😍 ben tek öğün beslenmeyi seçtim isteyen 2 öğün besleniyor. 1. Günümde İlk ve tek öğünümü saat 17-17.30 civarı yapıcam. 15 köfte bol yeşillikli salata. Şekersiz çay kahve serbest. Acıktıkçada salatalık falan 😍