Kızlar benim saçlarım çok uzun ama bir okadarda kıvırcık boyamaktan ötürü fazlasıyla yıpranmış halde. Brezilya fönü çektirmek istiyorum keratin bakım ve brezilya fönü birmi yapılıyor? Birde kalıcılığı ne kadar, cidden işe yarıyormu? Benim saçlarım çok kabarık brezilya fönü yaptırırsam kabarıklığı gidermi? Tecrübeli olanlar beni aydınlata bilirmi??