EzgiFatihKerem
sessi merhaba benim oğlumda bebeklikten beri böyle yenidoğanken hele çoktu sonra biraz azaldı bir yaşındayken nöroloji ye gittik EEG çekildi temiz çıkmıştı çok şükür daha sonra da hep devam etti ama azaldı illaki eli ayağı oynuyordu ama son 2 haftadır arttı yani sadece dalarken değil sabah uyanmaya yakın 1-2 saat boyunca oluyor gibi sürekli değil de ara ara kendide dönüp duruyor sürekli böyle büyük bi sıçrama değil hatta video kaydı aldım görmek çok zor yani öyle söyleyeyim ama ben görüyorum ve hissediyorum uykularım kaçıyor size çocuk doktoru mu dedi böyle tam olarak. Nasıl Siizn