NewMomm1 mamayı içerse 2 yaşa kadar evet verin ama içmeyen istemeyen bebeğe de içirmeye çalışmak ne kadar doğru tartışılır hele de öğürüyorsa🙄..benim oğlum daha 1 yaşında bile değildi bıraktığında sadece geceleri içirdim onu da 1 yaşta kestim..dr da sorun görmedi bunu.."olmaz, içir ,içmesi lazım ,yanlış yapıyorsun"cümlelerini hiç duymadım kendisinden🤷🏻♀️