Bebeğim 2 ay 20 günlük çok gazlı ve 1 ayı aşkındır kabız aile hekiminin önerisiyle sab simplexe başlamıştık önce daha az küçük tuvaletini yaptı sonra hiç yapamadı 1 aydır sadece fitille 💩 unu yapıyor 2 3 gündür sab simplex vermiyorum masajla biraz yapıyor acaba gaz damlasımı kabız yaptı