Merhaba arkadaşlar; 9 aylık bebeğim 1 ay önce düşmeyen ateşten dolayı doktora götürdük bronşit denildi ilaç,buhar tedavisine başladık cok şükür geçti dedik 😦 2 gundur ateşi 38.8 ler de dün doktora gittik ve yine bronsit olmus ve bu defa alerjik bronşit dedi 😢 balkonda bebegin yakinin da sigara ıcilmesin,battaniye ile yatıyorsa nevresim geçir,taktiği mama önlüğüne kadar ütüle dedi doktorumuz,ilk kizim da 5 aylikken bronsit olmuştu suan 5,5 yaşın da her kış mutlaka 1 2 defa yakalaniyoruz yine bronşite 😢 genetikte de yok bu lanet hastalık terine ayağına odanin isisina cocuk hastaysa asla disari cikmam banyo yapsa kışın,o gun dışarı çıkarmam hasta olur diye ablasindan çektim diye küçüğün önünde sırtın da havlu var doğduğundan bu yana,simdi diyeceksiniz sakınilan göze çöp batar ilk kizimda ki gibi cok korumuycam dedim küçüğün de biraz daha esnek davrandim ama pandufsuz asla gezdirmem ev icin de terine şuyuna buyuna yine dikkat ettim bu kez yine ayni😢 ben nerede hata yaptım,annem oda da elektrikli soba cok yaktınız ondan bence dedi kendimi suçluyorum herşeyde gerildim iyice ablali kardeşli bronşit hem cocuk yıpranıyor hem anne 😢😢😢 simdi birde alerjili olani ile tanıştık,doktordan gelir gelmez perdeleri yıkadım,evi kirkladik resmen bilgisi olan anneler ne yapmam nasil davranmam gerekiyor cok uzun oldu kusura bakmayin🌸🌸🌸