Her hamilelik, her doğum, her doğum sonrası süreç vs. farklıdır. Yaşadığın şey emzirme dönemi devam ettiği sürece. Oğlumda 7 ay sonra oldum kızımda 10 ay sonra. Bu arada emzirmek hamile kalmaman için seni korumaz, doktor da emzirmek koruyordur diye o manada dememiştir sanırım