@sabaht hiç üzülme benimde oğlum 3 aylık 5300 olmuş. Sadece anne sütü aldığı için çok fazla kilo almıyor zaten 36 haftalık doğdu ve 3 kiloya yakındı doğdun da o yüzden doğum kilosuna göre doktorum gelişiminin güzel olduğunu söylüyor insanların ne dediğini de umursamıyorum kimi zayıf der kimi kilolu