Kızlar benim bebeğim 2 ay 13 günlük öksürüyor ve balgamını yutunca bütün içtiği sütü kusardı normal beyaz süt gelirdi ama bugün aynı şekilde kustu ve sapsarı şekilde kustu neden acaba başına gelen var mı ? Perşembe günü 2 aylık aşısı vardı aşıdan dolayı olabilir mi böyle bir şey ya da benim yediğim bir şeyden olabilir mi ?