nimetbilsel Bebeğim 11 ayını dün doldurdu 2 haftadır grip gibi çok huysuzlu zaten birde 2 gün önce ilk dişini çıkardı hepsi üst üstte ggeceleri saat başı kalkıyor gün içinde hep ağlak Enerjimi tüketti bildiğin hiçbir iş yapamıyorum ya🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😩
htp1997 nimetbilsel 7. Ayında diş çıkarmaya başladı o zamandan beri 4 aydır sürekli bir diş çıkarma sancısı ağlamalar yemek yememeler uykusu bozuldu uyumuyor bende kafayı yiyorum 🤦♀️