[silindi] Kızım 10 aylık benimle memede babasıyla kucakta sallanarak uyurdu. Ben yavaş yavaş memeden kucakta sallamaya aldım sonra babası yavaş yavaş yatakta yanına uzanarak uyutmaya aldı. Uzunca bi süre benimle uzanarak uyumadı hep meme istiyordu ama babasıyla öyle uyumaya iyice alıştıktan sonra 6 gün önce bir denememde benimle de öyle uyudu çok mutlu oldum. Şimdi 6 gündür istikrarlı bir şekilde ne memede uyutuyoruz ne kucakta. Ne kadar sürerse sürsün yatakta yanına uzanarak uyutuyoruz. Şimdi benim sorum şu; 6 gündür istikrarlı şekilde her uykusunu böyle uyutmamıza rağmen hala çok uğraştırıyor ağlıyor mama diyor bazen aşırı zor sakinleşiyor hala bazen 1.5 saat sürüyor. Benim gördüğüm her yerde birkaç gün sonra alışıp kısa bir süre içinde uykuya dalabildiğiydi. Biz bir yerde hata mı yapıyoruz neden hala bu kadar direniyor?
[silindi] [silindi] @Dlk55blt-rdvn daha önce başka gönderilerimde uykuyla ilgili güzel yorumlar yapmıştınız bu konuda da bir görüşünüz varsa bekliyorum 😅
imaddesi [silindi] 15. Günden selam hala 1 saati bulduğu oluyor 😞bizde bi yerde hata yapıyoruz ama nerde
Dlk55blt-rdvn [silindi] merhaba.Bebeğinizi kaç saat aralıklarla ve kaç sefer uyuttuğunuz ve sabah kaçta uyandığı en önemli kısım aslında.
210796 ne guzel ya ne kadar surerse sursun sakin pes etmeyin alisacak.ben ogluma 1,5 yasinda boyle alistirmisdim.tamamen iyi uyumasi sutten kesilince olmusdu.2ci cocugumda daha erken baslarim insaAllah 2saatde surse sorun yok.
[silindi] 210796 öyle mi diyorsunuz bugün artık biraz sinirlendim çünkü neden hala direniyor off diye 😔
[silindi] busragggg evet ilk uyku 3 saat sonra ikinci 3.5 saat sonra. Ondan uyandıktan 3.5-4 saat kadar sonra da gece uykusuna yatış
[silindi] imaddesi ya çok tuhafıma gidiyor o kadar gün olmuş nasıl alışmazlarr bu sabahki uykusunda özellikle mamamamama diye ağladı haydaa dedim sen mamayla uyumayalı kaç gün oldu çocuğum bu nasıl hafıza 😂
210796 [silindi] en zor kisimlarini atlatmissin sabrli ol.ben oglum uyuyana kadar az az uyuyub uyaniyordum kac kez😄hala da oyle.anlik uyuyub uyanma modu aciliyor insanin sanki
imaddesi [silindi] benimki kafasını sağa sola sallıyor🥲 beni salla diyor 😭 hala yapıyor🥲 2-3 güne 1 gördüğü babannesini unutuyor sallanmayı unutmuyor 🥲😂
[silindi] 210796 hahah ben geceleri öyle oluyorum uyanıyor memeye alıyorum hop gitmişim o emmiş bırakmış bi daha emmek istemiş kımıldanmış ohoo ruhum duymamış 😅
[silindi] Dlk55blt-rdvn sabah 7 gibi uyanıyor 3 saat sonra ilk uyku. 1.5 saat kadar onu uyuyor. Ondan 3.5 saat sonra ikinci uyku. Onu da 1.5 saat kadar uyuyor, ondan 3.5-4 saat kadar sonra da gece uykusu
Dlk55blt-rdvn [silindi] Saatleriniz güzelmiş aslında, diş döneminde olabilir mi acaba. Bizimki de mesela normalde 5 dk içinde dalarken uzun zamandır diş sürecinde ve uyuması baya sürüyor direniyor ağlıyor.
Dlk55blt-rdvn [silindi] bir de çok ağladığında ne yapıyorsunuz en ufak ağlamasında hemen kucağa mı alıyorsunuz. Biz eğitim aldığımızda bi süre ağlayarak uykuya geçmeye devam etti zamanla bıraktı.Sizinki de daha yeni zamanla düzelir.Uyuttuğunuz o da karanlık mı?
[silindi] Dlk55blt-rdvn yattığı yerde oyalamaya çalışıyorum bilekliğimi gösteriyorum tokamı gösteriyorum şşşliyorum yatağa patpat yapıyorum artık çok krize dönerse kucağıma alıyorum
bsrnrern Dlk55blt-rdvn ağlamaları ne zaman bitti biz de eğitim aldık yeni bitti hala ağlayarak tam ağlamada denmez ama bağırarak uykuya geçiyor
gulinyaman [silindi] Nasil yaptınız memeden kucağa geçmeyi nolur deliricem artik oglum memede uyuyor birakinca uyanıyor 30 dk oluyor 35 dk hala emiyor cok zor uykuya dalıyor. Memeyi cekince ya ısırıyor yada uyaniyor cok yoruldum artik. Haftaya 10 aylik olacak
[silindi] gulinyaman kucakta uyuyabiliyor mu sizden başkasıyla yoksa memeden başka türlü hiç uyumuyor mu? Ona göre taktikler değişiyor