4 aylık bebegim var hanımlar ilk cocugun tecrübesizim klima çalıştırıyorum geceleri klimanın derecesini kac yapmam lazım uygun şekilde 27 yapıyorum cocum hasta olmustu grip iyi olmustu soguk soguk terlemesi vardı şimdi arada ıı diyo atesşne baktım öptüm yok napmam lazım yardımcı olurmusunuz