Arkadaşlar merhaba. Kızım 11 aylık. 7. aya kadar birkaç gün süren diş dönemleri harici gece 1-2 kere uyanıyordu. Ama son 3-4 aydır geceleri çok sık uyanıyor. Maalesef desteksiz uyumuyor. Sorunun bundan kaynaklandığını düşünüyorum ama çözemiyorum… Sallanarak uyuyordu, sonra memede uykuya geçtik. Uyuturken rahat olması beni cezbetti maalesef ve memede uykuya alıştırdım. Sonra dedim memede uyuduğu için gece bu kadar sık uyanıyor, memede uyumayı kesmeye çalıştım. Son 1 aydır falan memeden sonra biraz kucağımda gezdiriyorum öyle uyuyor. Gece yine aynı, uyanıyor. Yani aslında sanırım yine hata yaptım. Memede uyumayı bıraktırayım dedim bu sefer kucağımda uyumaya alıştı. Sonuçta bu da bir destek. Gece uyandığında kendini uykuya döndüremiyor. Burun tıkanıklığı yok, oda ısısı uygun, uyku tulumu giyiyor üstünü örtmüyorum. Yani dış etkenlerde bir problem yok. Zaten ağlayarak uyanmıyor genelde. Mızmızlanıp tekrar uykuya dönmek istiyor. Her gün uyandığımda diyorum ki bugün yatağına koyayım uzun da sürse böyle uyusun gündüz uykusundan başlayalım alıştırmaya. İnanın gece yorgunluğundan sonra halim kalmıyor.
Nerdeyse 1 yaşına geldi artık moralim bozulmaya başladı. Ne yapmalıyım sizce? Var mı benimle aynı durumu yaşayan?