adasmummy Kızlar kızım 40 günlük oldu 2 hafta önce sarılık seviyesi 12ydi 7ye düştü doktor artık sarılığa bakmaya gerek tok dedi ama göz kenarlarında sarılık var hala ne zaman geçer bilen var mı