Arkadaslar merhaba. Bebeğim yeni 3 aylık. Silikonla emiyorduk. Artık emmiyoruz. Geceleri silikonla emiyor gündüzleri almıyor. Sürekli sağmak çok yorucu. Zaten sağıncada yeterli olmuyor. Emzirme danışmanından birebir yardım alsam sizce işe yarar mı? 3. Ay da geri dönme ihtimali olur mu?