Alya94 Ben her yazdan kışa veya kıştan bahara girerken bir dolabı komple boşaltır olanları yerleştirir küçülenleri ayırır leke çıkarıcı ile tüm lekeleri çıkarır, yıkar ütüler mağazadan alınmış gibi poşetlerim. Bir yaşına kadar olanları komşularıma arkadaşlarıma sordum çevrelerinde kabul edecek hamile biri var mı diye. Bir değil bir çok kişi çıktı. Ayırdıkça dağıttım. Ablamın kızı oldu, kızımın küçülenlerini artık ona veriyorum. Hiç evde küçülen kıyafet ve ayakkabı bekletmiyorum. Beşik, puset, baston bebek arabası, oyuncak, yürüme arkadaşı gibi her şeyi ihtiyacı olup isteyen yakınlarıma dağıttım. Bir scooter, bebek arabası, oyun topları kaldı elimde. Onları da hala kullanıyoruz. Tozlanmasın diye streç filmle kaplayıp garaja koydum. Evimde yer kaplamaması için.