moonlight61 merhabalar. Bunu ben de kendi bebeğimde yaşadım. O dönem bir ebeden danışmanlık alıyordum. Bu konuyu da sormuştum. Tamamen gelişimsel süreçlerinin doğal bir parçası olduğunu söyledi. Bu saatlerde uykuyu sağlayan melatonin hormonu düşmeye başlıyor ama vücut henüz uyanmaya hazır olmadığı içi bu şekilde ıkınarak tepki veriyor. Çok sağlıklı ve doğal bir süreç. Bizim bu sürecimiz 4.aya kadar sürmüştü.. Hatta hala sabah bu saatlerde uyanmaya çalıştığı oluyor. Açsa karnını doyurun, değilse kucağınıza alıp sakinleştirin yeterli. Zamanla geçiyor🌺