Minikyavrumbenim oğlum 26 Ekim de iki yaşında olurdu ben de 1 Kasım itibarıyla emzirmeyi sonlandırdım oğlum çok memeciydi,gece gündüz durmadan emerdi,azaltarak kesmem mümkün değildi o yüzden sabır taşıyla kestim haliyle ilk üç gün biraz zor oldu tabii ama hiç umdugum gibi olmadı oğlum çabuk alıştı sonrasında da biraz göğüs ağrı sıkıntısı çektim kremlerle de onu hallettim bugün 16. günümüz ve uyku düzenimiz çok iyi iştahı da açıldı sen de artık sonlandıra bilirsin bence ama sabırlı olman gerekiyor