Hiç korkma gerçekten derlerdi inanamazdım bebeğimi kucağıma aldığım an bütün ağrılarımı unuttum sonra da zaten onunla ilgilenmekten onun heyecanından asla kendi ağrılarım gelmedi aklıma, ağrı da regl ağrısı çekiyormuşsun gibi vallahi korkulacak birşey yok herşey hızlıca geçiyor geçti gitti diyorsun zaten anneliğin heyecanı ile herşey ilerliyor . Rabbim hayırlısı ile evladınla sağlıklı bir şekilde çıkmayı nasip etsin 🙏❤️