Bebegım 4 aylık sanırım uyku gerılemesı ve meme reddı aydnı anda yaşıyoruz… kafayı yemek uzereyım :) mememı emıp bırakıyor sonra tekrar tekrar aynısı oluyor ve aglıyor. Gündüzleri iyi fakat gece uykusunda sureklı kalkıyor ciyak ciyak aglayarak. Artık ne mental ne ruhen yoruldum..