incitomm yaaa normal o zaman değil mi ya 😂😂 bu bebişlerimiz varya çok fenalar ❤️ Allahım dağlık sıhhat versin de inşallah, gerisi hallolur. O zaman pek kafama takmıyorum artık. Kıyaslamayı da bırakıyorum. Benim oğlum hareketli ve böyle önüne geçmeye çalışıyorum tabiiki de ama anlama yaşına gelmesine az kaldı. Bu zamana kadar sabır o halde🌺 teşekkür ediyorum 🙏🫶