Bebeğim 5,5 aylık oldu. Önceden geceleri 2 ya da 3 kez hafif kıpırdar, uyanmadan hemen alır emzirirdim. Uykusu bölünmezdi. Şimdi ise abartısız saat başı uyanıyor. Gözleri açık ve yatakta sürünüyor. Geri uyutmam çok zaman alıyor. Hatta 3 ile 5 arası hiç uyumuyor. 4. Ay atağı geçirmediğimizi düşünüyordum. O zamanlarda böyle bi problem yaşamadık. Acaba şimdi mi uyku gerilemesi yaşıyor. Alt dişler hafif kabarık. Ama ağlaması falan yok. Bi de 15 gündür ek gıda tadım sürecindeyiz. Ondan da olabilir mi? Çok sık kaka yapıyor. Karnı mı ağrıyor acaba. Umarım en kısa sürede geçer. Sizde de böyle oluyor mu