Herkese merhaba. Kızım 8,5 aylık. 1 haftadır gece 3 buçuk 4 gibi uykusundan gözleri kapalı bir şekilde ağlayarak uyanıyor. Sakinleştirinceye kadar kıyamet kopuyor desem yeridir. Geri uykuya dalması da en az 2 saati buluyor. Emziriyorum emmek istemiyor. Sakinleştiriyorum 5 dakika sonra yine aynı. Beşiğine koyup sallıyorum istemiyor. Bu 1 haftadır ne yapacağımı şaşırdım. Bana bir akıl verin lütfen.