cansu2600 bugüne kadar bebegimi her şeyin en iyisini en güzelini yapmaya çalıştım ve hala çalışıyorum ama şunu anladım ki bazen bazı konularda direnmemek gerekiyor mesela bizim de pazartesiden beri kabızlık sorunumuz vardı ne yaptıysam geçmedi doktor bakmıyor zaten normal diyor ben de bol bol emzirirdim hatta su bile verdim ama baktım olacak gibi değil her gün bir kaşık zeytinyagi verdim tatlı kaşığıyla, poposuna da zeytinyagi sürüp uyardım ufak ufak da olsa keçi pisliği gibi yaptı ama bugün sabah çocuğun içinden çıkanlara inanamadım bu kadar kakayı içerisinde nasıl tutmuş bebeğim bir haftadır o kadar inleyip ağladığını daha iyi anlıyorum canı çok yanmış demek ki , o yüzden bence dışarıya biraz kulak kapatmak gerekiyor bir çay kaşığı zeytinyagi verin poposunu da zeytinyagi ile yumuşatıp gerekirse uyarın gaz masajı yapın karnına ,sıcak tutun hatta belki ılık bir duş bağırsaklarını hareketlendir, üzmeyin kendinizi hepsi geçiyor