Edamutlukinali Kızlar merhaba 12 günlük bebeğim var sürekli kendini sıkıyor gazını çıkartmaya çalışıyoruz ama çıkmıyor c şeklinde emziriyorum acaba hava mi almıyor ondan mi gazı olmuyor diyorum. Bu kendini sıkma sebebi ne bilen var mı 😔
Bsra- Gazını çıkarmaya çalıştığı içindir karnına bebek yağı sürüp masaj yapmayı denediniz mi? Doktoruna danışarak gaz damlasıda isteyebilirsiniz