Kızlar sağ göğsüm mastit oldu yani ben öyle olduğunu düşünüyorum çünkü göğsümde yumrular oluştu ilaç vs kullanmadım. Sağ göğsümde maşallah iyi süt vardı şimdi neredeyse hiç yok. Süt için yaptığım takviyelere devam ediyorum sıcak duş alıyorum sıcak kompress uyguluyorum masaj yapıyorum ama damla damla ya geliyor ya gelmiyor. Mastit sonrası süt tekrar çoğalır mı ?