Diş çıkarma Dönemindeyiz hiç bir şey fayda etmiyor, gece 1 de kalktı, 4 de kalktı uykusuzum yorgunum sürekli emmek istiyor, beni hiç bir şekilde bırakmıyor, meme emmese bile ağzında tutuyor,vermesem sürekli ağlıyor ne yapmam lazım bu saatte ne yapılır(04:10) ve uyandı mı direk gözlerini açıp kalkıyor. Yorgunum ağlamak istiyorum ne zaman geçecek ne yapmam lazım, siz neler yaptınız yardım edin lütfen