Kızlar ben hormonlu sipiral kullanıyordum ama 2. Çocuğa karar verdikten sonra çıkarttım. Çıkardıktan 3 gün sonra adet oldum ama çok az sizce sipiral etkiler mi hamile kalmamı olumlu olumsuz yönde. Birde ovülasyon kullansam mı gelin sohbet edelim ☕️Kahveler benden☕️