Huluaa11- bebeğim 9 aylık 3 aylıkken başlamaya karar vermiştim. Aman pazartesi olsun aman ay başı olsun aman bugün kaçırdım pazartesi tekrar diye diye hiç bir şey yapamadım. Ta kii bu düzene pazartesi değil Salı başlayana kadar. Uyandıktan sonra büyük ve küçük tuvaletimi yaptıktan sonra tartıldım 68.750 çıktım. Sabahları kuş kadar yemekten sakının. Yumurta salam maydonoz domates salatalık yeşil zeytin yanında 2 veya 1 dilim tam buğday ekmek.. ara öğün yapmadan asla olmaz. Ben meyve soda + kuruyemiş gibi yapıyordum. Bu arada öyle sıkı bir diyet her şey sayısına göre değildi. Normalde 2 ara öğün yapmak daha iyi. En azından akşam yemeğine kadar yatışmış oluyor mideniz ve yemeğe aşırı yüklenmiyorsunuz. Akşam yemeğinde eğer bir kaç çeşit varsa onu sevis tabağına koyarak yiyorum çeşitleri bir tabakta birleştiriyorum. Çok çeşit yoksa bir tabak yemek salata ve çorbayı net içebilirsiniz. Salata da kısıtlama yapmayın. Bazı insanlar sadece salata ile öğün yapıyor. Ben her yemeğin yanına net kanama kadar yeşillik salatası yiyorum. Su da önemli tabi. Uyanma saatlerine göre kahvaltımı ara öğününü yap kahvaleı ve akşam yemeği arasında mutlaka bir öğün yap kahve + çikolata ve ya meyve falan gibi.. 7:30 a kadar yemiş olsan ve saat 9:30 a kadar da eşinle bir kahve ya da çay içsen yine iyi olur. Ben dört dörtlük yapmıyorum aşırı az da yemiyorum sadece ara öğün ekleyerek sadece sabah ekmek yiyerek kilo veriyorum. 1 haftada 2.850 verdim herkese göre değişebilir.