Kızlar merhaba kızım 4 yaşında ve yaklaşık 4 aydır kekeliyor öncesinde çok güzel konuşuyordu ilk başta nazar değdiğini düşündük sonra bi doktora gösterdik geçici olabileceğini endişelenmememiz gerektiğini söyledi fakat son bir aydır çok ilerledi önceden heyecanlanınca kekeliyordu şimdi sürekli kekeliyor başına gelen varmı nasıl bi yol izlemem gerekiyor 2 buçuk yaşında bi kızım daha var oda bazen ablasını taklit edip oda kekeliyor ondada kalıcı olursa diye korkuyorum açıkcası.