esmerella11 benim oğlumda bu şekildeydi şuan 5 aylık 3-4 ay arası 10 da bi uyurdu sabah 5 6 ya kadar sadece emmek için uyanırdı. Sonrasında 4-5 ay arası dışarı çıktık misafir geldi derken 12 de uyuyup öğlen 11 e kadar uyumaya alıştı ama tabi artık o uykular 2 3 saatte bir bölünüyordu. Zor oldu ama 2 haftadır başardım. Her akşam eşimle sadece uyutuyorum, eşim kendi yatağımızda yatarak saat tam 21:30 da elini tutarak başını okşayarak uyutuyor. 21:30 öncesi beslenme ve alt değişimini yapıyoruz. Normalde kendi kendine uyurdu ama eşim sağ olsun evde olduğu zamanlarda elini tutturarak uyutmaya alıştırdığı için biz artık böyle uyutuyoruz. Yani saati erken tutmaya çalışın. Her akşam iyi geceler şarkısı söyleyip üstünü değiştirip loş bir oda haline getirip ona bir kaç gün artık akşamın geldiğini benimsetin