Merhaba arkadaşlar bebeğim sürekli emmek istiyor oyalamak için emzik verdiğimde de emzikle sürekli savaş halinde onu emicem diye uykuya da dalmıyor. Tüm gecemiz avutmakla geçiyor fazlasını emdiği içinde kusuyor. 2 sa süreyi geçirmeye çalışıyorum gögüsümü vermek için verdiğimde de sanki hiç vermiyormuşum gibi o kadar iştahla içiyor ki napacağımı şaşırdım bu geçici mi ilk bebeğim böyle tecrübeleri olan anneler var mı normal bir durum mu bu