3aylık bebeğim ılk gün sabaha kadar durmadan ağlayarak uykularından uyandı ve o gün hiç adam akıllı uyumadı sabah doktora götürdüm gaz dedıler ama 3 aya kadar başta olsada sonra azalmış yok denecek kadar azdı gazı ki bebeklerde 3 aydan sonra azalır normalde bugün üçüncü gün ve hala geceleri bazen katılarak yada normalden çok ağlıyor atesı kusması hiç bir şeyi yok.yurt dışında doktor bir tanıdığımız ıdrar yolu enfeksiyonu olabıleceğini söyledi yarın tekrar doktora gıdecegız.aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı acaba ?