xcaglaaa kızlar merhaba dün sezeryan doğum yaptım bebeğim mememi emiyor ama içinde süt varmı yok mu bilmiyorum elimle sıkıyorum gelmiyor. O yüzden yenidoğan ebesi mama destegi verdi bunun için pompayla sağıp versem olur mu acaba sütle beslenmesini istiyorum çünkü daha çok küçük 🥹
dertlikaval xcaglaaa pompayla sağmanıza gerek yok aslında bir kaç defa sağın geliyorsa bebek emince de gelir
Goktugmom_ xcaglaaa mide kapasitesi çok küçük aç kalmaması için sarılık vs mama ver ama emzirde sütün gelicektir
ykpsmy xcaglaaa ver ver hiçbi şey olmaz bol bol emzir sonra mama ver mamadan korkma sarılığını da atmış olur
ikibebekannesi34 xcaglaaa biberon degil de insülin sırıngaları var 1 ml olan onlarla besleyin.. sarılık daha zor.. emzirmeyi de zorlayın devam edin sütünüz geldiginde mamayı kesersiniz
xcaglaaa dertlikaval şimdi hastaneden çıkmadım daha yarın çıkacağım Allah’ın izni ile sağım makinası ile denemek istiyorum bildiğime göre 1 hafta içinde gelmemesi olabilirmiş süt kanala inmemiş olabilirmiş çünkü daha dün 10 da doğum yaptım 😭 bugün 2. Günüm daha
Ozlemyy xcaglaaa bende sezeryan yaptım 20 gün çok az geldi zaten midesi çok küçük ama ben azda olsa hep verdim 3 saatte bir yapmadım 1 saatte aldım 2 saatte yarım saatte hep memeyi verdim betlak süt çoğaltıcı vermişlerdi onu düzenli kullandım ve tahinli helva paketli onu aldım yedim zaten tatlı yiyesin geliyor vallahi bi açıldım sonra dur kurusuda iyi suya koy kaynat taneleriyle ye iç suyunu mis gibi o da 5 ay 11 günlüğüz hala da 3 4 saate bakmam emziririm kusar yine maşallahı var sütümüz şifa olsun mamada verdim sadece bi kutu bitene kadar sütüm çoğalınca bıraktım 5 aya girince tekrar aldım
cennetkusum16 İlk önce emzir ardından 30 cc mama ver. Sezeryan olduğu için 1 haftada anca iner sütün bebek sarilik olmaması için emzirme sonrası muhakkak mama ver. Sütün gelince bırakırsın mamayı
Ozlemyy xcaglaaa birde şu var normal doğum olunca nedense hemen süt geliyor kardeşimden biliyorum sezeryan dopumlar biraz geç geliyor moralini sakın bozma birşey diyen olursa sanane de takma cok duyarsın sütün var mı varsada mama veriyorum de nazara gelir sütün şu helvayı aldır ama beni dinle koskadan aldım ben paketli gece emzirmeye kalkardım yerdim bide çok su içiriyo sabah şiş ağrıdan bebeğimi kaldırır emdirirdim gece de mesela saat 8 de kaldırmazdım mıkırdanırsa kaldırırmdım şimdi 9 da mesela gece uykusuna gecer bu uyku modunuda ayarla şimdiden
snmrdy xcaglaaa benimde gelmedi başta sütüm sürekli emzirdim peşine 30 cc mama verdim 3. Gün sütüm gelmeye başladı korkmayın sürekli memeyle temas ettirin pes etmeyin emmediği zamanlarda da sağım yapın ki meme uyarılsın hep
belismomsss24 Bende sezaryen oldum 52 gün önce. Bol bol emzirmeye devam et. Bende rezene çayı çok etkili olmuştu. Sütüm çok çabuk geldi.
snmrdy xcaglaaa ben silikon uç kullandım ama siz o hatayı yapmayın silikon uç çok zorluyor ve bebekte meme reddi yapıyor net bi şekilde söyleyebilirim bunu, sürekli göğsünüzü vermeye çalışın illa ucunu değil kahverengi kısmın bi kısmını alsa yine olur ben emzirme desteği aldım ama çok geç aldım çok geç kaldım bebeğim çoktan emmeyi bırakmıştı ve sütüm artık kesilmişti ben emmeye geri döndüremedim siz inşallah döndürebilirsiniz
Miracinannesi_ xcaglaaa göğsünün ucunu sıktığında süt gelmesi lazim yoksa mama vermeye devam edin sarılık olmasin sütün vardır da daha inmemistir. Pompayla sürekli sağım yaparsan bir-iki güne inecektir.
xcaglaaa Miracinannesi_ çoook teşekkür ederim 🌸 şuanda sıkıyorum ve gelmiyor sanırım inmedigi için çünkü daha dün sabah 10 da doğum yaptım bugün 2. Günüm dediğiniz gibi sağım yapacağım
Miracinannesi_ xcaglaaa rica ederim canım Rabbım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah hiç stres olma sezeryan dogumlarda olabiliyor sağım yaptıkça önce 1 çay kasigi kadar sarı süt(kolosturum) gelir ardindan 1 corba kasigi sonra da yavaş yavaş rengi acilip gün boyu 30 cc yi gecmeyebilir sütüm az diye düşünme başlangıçta böyle oluyor. Ertesi gün bir anda süt dolacaktir❤️
xcaglaaa Miracinannesi_ Allah razı olsun 💕 gerçekten içimi rahatlattıniz hemen mamami verdin diye çok üstüme geldiler ama sarılık olmasindan korktum aç kalırsa uyumazdi çünkü şimdi mama veriyorum 30 cc yiyor ve güzelce uyuyor
dertlikaval xcaglaaa stres yapıp üzmeyin kendinizi Kuru dut incir ceviz bol su bunları yiyin için gelir inşallah
hayatyolcu xcaglaaa hastanede sağım makinasi olması lazım lütfen yüksek vakumda sagmayin meme üçünüz yara olur lansinoh sürün sagimdan önce ve sonra emzirmede aynı şekilde birde onunla uğraşmayın çok zor meme ucu yarası
Miracinannesi_ xcaglaaa senden de razı olsun canım ben hastanedeyken gece gunduz 2-3 saatte bir her iki göğsümü 15 er dakika makinayla sağım yaptım. O kadar sagmama rağmen ilk gun gelmemisti 2. Gun gelmişti. Olur da o durumda yine boş boş konuşanlar olursa hiç dinleme illa ki gelecek mama için de doğru olanı yapiyorsun için rahat olsun
xcaglaaa Miracinannesi_ birşey daha sorabilir miyim??? Bebeğimin yüzündeki kırmızılik ve sivilcemsi şeyler daha yıkanmadigi için olabilir mi acaba Allah izin verirse yarın çıkacağız hastaneden de geçer mi acaba bunlar kısa sürede
rabiaydin Benim sütüm 3. Günden sonra az az gelmeye başlamıştı bebeğim 3 gün süt alamadığı için sarılık olmuştu, sarılık daha zor cidden mama verdim bir kaç günlüğüne sütünüz gelene kadar ama memeyide çocuk emsin yani, sütü getirir
Miracinannesi_ xcaglaaa tabi ki canim muhtemelen isilik olabilir çok sıcaktan oluyor temiz ılık suya batırılmış pamukla temizleyebilirsiniz hazir hastanedeyken ebeye de bir sorun isterseniz görmediğim için net bisey söyleyemiyorum