27 ahlık oğlum 21. Aya kadar çok fazla ekrana maruz kaldı ve 21 . Ayda birşeyler ters gittiğini anladım ve tv kapattım 6 aydır asla açmıyorum ve hemen gelişmeler oldu isme bakma göz teması al ver gel koş dur işte çöpü veriyorum çöpe at derim atar . Kardeşini öptügümü görünce hemen kıskanır gelir kendini öptürür. Öpim derim yanagnı uzatır .. Bazen yaramazlık yaptıgında kızarım hemen anlar gelir sırnaşır kızmim diye. Birşey istediğinde elimden tutar oraya götür. Mesela bugün altını kirletmişti bez getiriyor altını açim diye .top ü bana at derim atar herzaman olmasada kısa süreli sürdü te biliyoruz karşılıklı. Bugün agladıgımı gördü hemen geldi sarıldı. Mesela sehpada duran gözlüyü gidip dayıma v er ediyor. Bi arkadşmın kızı geldi 3 yaşında oğlumun elinden topu almaya çalıştı oğlum hemen bagırdı ve vermedi başka bir oyuncagı alıp kıza uzattı verdi. Yani bu tarz benzeri şylr yapıyor ama konuşma bi yok babıldama tarzında. Steoratip çok yoğun hareketleri vardı ekranla yok denecek kadar azaldı. Mesela bardagı alıp masadan mutfağa gidip sebilden su koymaya çalıştı işaret parmagı kullanmıyor