Kızlar iyi akşamlar bir iki güne diş çekimim var ve çok korkuyorum daha önce çektirdim acımadı bunu biliyorum ama yine de korkuyorum bir hiç bişi yapasım gelmiyor ne yemek yemek ne bişi içmek ne gezmek hiç bişi istemiyorum korktuğum için tesellinize ihtiyacım var içimi nasıl rahatlatabilirim